BREZPLAČNA DOSTAVA ZA VSA NAROČILA. NAROČITE ZDAJ!

Valuta:

Vračila

1. Pravica do odstopa (obdobje ohladitve):

Skladno s Direktivo 2011/83/EU, imajo potrošniki pravico do odstopa, kar jim omogoča, da ponovno premislijo o svoji odločitvi o nakupu in prekličejo pogodbo brez kakršnega koli pojasnila. V štirinajstih (14) delovnih dneh od prejema blaga lahko stranke izkoristijo to obdobje ohladitve, vrnejo izdelke na svoje stroške in prejmejo povračilo plačanega zneska, brez vprašanj.

2. Izjema od pravice do odstopa:

Kupec nima pravice do neomejenega vračila blaga v primeru pogodb o:

  • Znižanih izdelkih;
  • Izdelkih, posebej naročenih na zahtevo kupca in izdelanih po njihovih individualnih zahtevah. V to kategorijo spadajo tudi vsi samolepilni izdelki, ki jih ponuja naša trgovina, kot so samolepilni zvitki plute, samolepilne plošče iz plute, samolepilne trakovi iz plute, samolepilne plošče iz obarvane plute, samolepilna dekorativna pluta, samolepilne 3D ploščice in drugi;
  • Ko se izdelki ne vrnejo v celotnih paketih, na primer izdelki za talne obloge;
  • Kemični izdelki, kot so laki in lepila;

3. Postopek vračila in roki:

Pred začetkom postopka vračila upoštevajte te korake:

  • O naši ekipi obvestite vsaj en dan pred pošiljanjem izdelka nazaj s pošiljanjem e-pošte z informacijami o vašem naročilu in izdelkih, ki jih želite vrniti;
  • Vključite izpolnjeno "Obrazec za vračilo", ki je na voljo na zahtevo naših zaposlenih, in dokazilo o nakupu ob vračilu blaga. Prosimo, da ju pošljete izključno na določen naslov za vračilo, ki ga zagotovimo med stikom z nami, ter jasno označite paket kot vračilo;
  • Če je bil naročilu priložen kakšen "gratis", ga vključite tudi v paket za vračilo. Poskrbite, da bodo vrnjeni predmeti ustrezno zapakirani, da preprečite poškodbe med prevozom. Poškodbe zaradi neustreznega pakiranja lahko privedejo do zavrnitve vračila. Stroške vračila krije kupec. Poleg tega poskrbite, da bo dokazilo o nakupu varno nameščeno v paketu, da preprečite naključno izgubo, izgubo ali poškodbo.

4. Povračila:

Kupec je odgovoren za vse neposredne stroške, povezane z vračilom blaga (npr. pakiranje, varovanje in pošiljanje nazaj v trgovino). Trgovina bo kupcu povrnila celotno vrednost kupljenega blaga ob času nakupa.

5. Čas povračila:

Po potrditvi vračila blaga in pregledu njegovega stanja za ugotavljanje odsotnosti napak ali prekomerne uporabe bomo začeli postopek vračila brez nepotrebnega odlašanja in v 14 dneh od dneva prejema vrnjenega izdelka.

6. Stanje blaga:

Blago naj bo vrnjeno v originalni embalaži skupaj z vsemi prilogami, prejetimi med dostavo. Kupec je odgovoren za pravilno pakiranje blaga, da se prepreči poškodbe med prevozom. Vrednost potrdila o nakupu naj bo ustrezno zavarovana v paketu, da se prepreči naključna izguba, izguba ali poškodba. Upoštevajte, da ne sprejemamo vračil poslanih z odkupnino. Po prodaji blaga drugemu kupcu trgovina ni odgovorna za morebitne napake na blagu. Ne moremo obravnavati zahtevkov, povezanih z naključno ali namerno škodo, pa tudi napakami, ki izhajajo iz nepravilne ali neustrezne uporabe in vzdrževanja. Vse pritožbe se obravnavajo v štirinajstih delovnih dneh od njihovega prejema. V primeru poškodovanega blaga bo to popravljeno ali zamenjano z novim izdelkom enake vrednosti. Če zamenjava ni mogoča (npr. zaradi nedostopnosti), bo družba KORK.PL sp. z o.o. kupcu povrnila enakovreden znesek ali ponudila druge razpoložljive izdelke iz trgovine za izbiro.

7. Način povračila:

V primeru, da je bilo plačilo izvedeno prek bančnega nakazila na račun trgovine, se bo povračilo izvedlo prek povratnega bančnega nakazila. Če pa je bilo plačilo izvedeno z debetno ali kreditno kartico, bomo znesek vrnili na kartico, ki jo je kupec uporabil za transakcijo. Če so bili uporabljeni plačilni procesorji, kot so PayPal ali Klarna, se bo povračilo izvedlo na vašem računu tam.

8. Podpora strankam:

Prosimo, obrnite se na trgovino, da potrdite natančen naslov za vračilo. Pošiljke, poslane na naslov, ki ni bil dogovorjen z družbo KORK.PL, in tiste, o katerih ni bilo predhodnih informacij, ne bodo sprejete.

tel.: +48 616 616 911 (PL)
tel.: +48 793 995 445 (EN)
tel.: +49 159 04699518 (DE)
e-pošta: biuro(at)kork.pl

Delovni čas: pon. - pet. 8:00 – 16:00

9. Jezik in pristojnost:

Direktiva 2011/83/EU z dne 25. oktobra 2011 o pravicah potrošnikov se uporablja za vse spore, ki izhajajo iz politike vračanja. Določa pravila glede informacij, ki jih je treba zagotoviti glede pogodb, sklenjenih na daljavo, in pogodb, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, kot tudi pogodb, razen tistih, sklenjenih na daljavo in zunaj poslovnih prostorov. Poleg tega direktiva ureja pravico do odstopa od pogodb, sklenjenih na daljavo in zunaj poslovnih prostorov, ter usklajuje določene določbe, ki se nanašajo na izvajanje pogodb med podjetji in potrošniki, ter druge vidike teh pogodb.

Varni plačilni prometi
Brezplačna dostava
Najvišja kakovost
Garancija na zadovoljstvo